FreeBSD & XFree86 & cestina

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Aug 1 17:29:27 CEST 2001

Zkusil jsem nainstalovat cistou masinu s FreeBSD 4.3 a XFree86 4.1.0
a pri te prilezitosti jsem aktualizoval dokument a soubory v
ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/FreeBSD-local/i18n/4.x/.

Pokud tedy stale nekdo mate problemy s cestinou v XFree86 4.x,
treba vam to pomuze. Byl jsem dost znechucen ze skutecnosti, ze
v 4.1.0 byl zrusen soubor czsk a nahrazen souborem cz s nasledujicim
komentarem. Nahrada byla udelana 18. 5. 2001 a podle predchozich
ohlasu to vypada, ze v 4.0 jeste czsk bylo - takze pozor - co
verze XFree86, to uplne jine problemy :-(

     // Describes the differences between a very simple en_US
     // keyboard and a Czech keyboard
     // This layout conforms to a new cz compromise standard designed
     // to satisfy most unix, windows and mac users.
     // 2001 by Kamil Toman <ktoman at email.cz>

PS: Takze jsem to cele zahodil a vytvoril jsem vlastni popis klavesnice
podle konzoly. Mate ho tam taky. Svuj "compromise nestandard" si muzou
strcit nekam. Vubec jsem nepochopil, jak se s tou klavesnici da neco
rozumne napsat. Zda se, ze lide, kteri umeji psat vsema deseti, jsou
ohrozeny zivocisny druh a mel by byt chranen :-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science