Interne PCI modemy

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Jul 23 14:10:34 CEST 2001

Nieje to ISDN, je to 56k, co som ale zabudol napisat, je to, ze sa obavam,
ci to nieje winmodem, teda softwarovy, lebo to vyzaduje procesor s MMX
instrukciami, co by mohlo celu vec este viac skomplikovat. Prevadzkujem to
zatial na AMD K6-2/266.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...