Interne PCI modemy

P Sedo pese27 at mysun.com
Mon Jul 23 13:23:59 CEST 2001

Lentak zo srandy asi by som zacal od kermitu ci sa na ten modem vuobec
dobuchas a potom sa dost osvedcil mgetty+sendfax, ktory ti umozni
prijimat, no proste faxovat.
pri microcomoch je dobre davat si bacha na to, aby si mal spravne
nastavenu rychlost a testovanie kvality linky (ja som to testovanie
radsej vypinal) Zvycajne maju moznost ulozit si na stavenie do voch
profilov a tie potom loadovat. AT prikazy su dost dobre popisane na CD,
ktore je dodavane s modemmom.

Jedna sa o ISDN verziu?

PeSe