FBSD na Fujitsu-Siemens

Josef Vavra josef.vavra at skynet.cz
Thu Jul 12 17:36:07 CEST 2001

Mam Fujitsu Lifebook C-6310, FreeBSD 4.2-stable. Jadre mam jenom

device apm

ostatni devices, ktere uvadis, nikoliv. V /etc/rc.conf mam uvedene

apm_enable="YES"

apmd mi tu, jak koukam, nebezi. Kdyz jsem to rozjizdel, tak jsem, jestli
si to jeste dobre pamatuju, pouze prihodil do jadra to "device apm" a
pak jsem dal jenom

# apm -e enable

a jelo to. Jenom mam po probuzeni ze suspendu "rozhozeny" keyrate klavesnice,
ale naoplatku zacne fungovat touchpad na poklep. Notebook se mi pri 15% nabiti
baterie suspenduje, a nevim, jak tech 15 % zmenit. Kdo to vi?

Pepino