FBSD na Fujitsu-Siemens

adam adam at i.cz
Thu Jul 12 15:17:05 CEST 2001

Zdravim,

        Mam s Fujitsu-Siemens C-series notebookem takovy mensi problem. Vse mi f
unguje (video,zvuk atd) jedine co nejede je rizeni spotreby, sleep, a dalsi souv
isejici veci (napriklad nelze na notebook u prvest soft reboot vzdy se to musi u
delat fyzicky tlacitkem) a kdyz chci notebook uspat tak vytuhne.

Mam FreeBSD 4.3-Release, a v jadre mam pro podporu power managementu nasledujici

device          apm

device          smbus
device          intpm
device          ichsmb
device          smb

Dale mi na stroji take bezi apmd daemon.

                Dik za jakoukoli radu

                                        Adam Gargulak