Free-Open-Net?

Vladimir Kotal lada at vol.cz
Mon Jul 9 20:39:43 CEST 2001

On Fri, 6 Jul 2001, Michal Mertl wrote:

> OpenBSD - rada platforem (i386, alpha ...), slusna podpora (zvlast PC) HW
> (vcetne zvuku ap.), zakladni strom kontinualne (jiz radu let) kontrolovan
> na bezpecnost (sami se chlubi tim, ze vetsina nalezenych security-bugu
> hlasenych treba na Bugtraqu, je u nich jiz pred oznamenim fixnuta).
> Pomerne male mnozstvi software je na tom vyvijeno, z cehoz plynou
> vice/mene zavazne problemy pri chteni rozbehnout neco noveho. Nepodporuje
> SMP. V zakladnim systemu maji ale vetsinou ty nejnovejsi verze softu, tj.
> mene vyzkousene. Prijde mi to u systemu, ktery se zameruje na bezpecnost
> [...]

pokud myslite 'zakladnim systemem' cvs src tree, nemohu se nezeptat:
mohl byste prosim uvest nejake priklady 'nejnovejsich verzi softu' z cvs
tree a proc si u konkretnich exemplaru myslite, ze neni z hlediska
bezpecnosti rozumne mit v src tree prislusnou verzi ?
(pokud mozno s prislusnymi cvs tagy). tady by asi bylo na miste si uvedomit, ze
pokud je proveden sync s nejakym 'softem', je zaroven proveden audit prislusneho
kodu.

v archivech source-changes (napr. na
http://www.monkey.org/cgi-bin/wilma/openbsd-source-changes) je navic mozne si
overit, ze zavaznejsi zmeny kodu si kontroluji vyvojari navzajem.

pokud byste chtel vetsi podrobnosti o tom jak probiha vystavba cvs stromu,
mohu vam myslim poskytnout dostatek informaci. (to uz je spise na soukromou
diskusi nebo do users at openbsd.cz)

V. Kotal