Instalacia cez PLIP

Gallo at pabk.sk Gallo at pabk.sk
Thu Jun 28 09:57:31 CEST 2001

Zdravim,

snazil som sa vcera nainstalovat freebsd 4.3 cez plip
pripojenie. Vo FAQ sa to popisuje ak je na obidvoch
stranach bsd. Ja som mal na druhej strane linux a kedze
sa to nerozbehlo chcem sa spitat ci to vobec ide, ci tam
nie je problem v nejakej mierne odlisnej implementacii
plipu oproti linuxu - mam sa vobec o to pokusat ?

s kablom a podobne problem nebude lebo predtym som
to mal rozbehane, ked bol na tom stroji este linux.

nakonfigurovane som to mal takto:

ifconfig lp0 192.168.0.3 192.168.0.2 netmask 255.255.255.255

instalacia sa zastavila na hlaske ked sa pokusa
nadviazat spojenie s ftp serverom, skusal som aj ping-at
z druhej strany ale bolo to hluche.

Vdaka

Milan