BSD na 4MB ram

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Sat Jun 23 18:12:18 CEST 2001

Pravda, nevedelo nabootovat ziadne PicoBSD, ktore sa naxadza na
http://people.freebsd.org/~picobsd/picobsd.html a ani bootovacie diskety
zo 4.2-RELEASE ani 4.3-RELEASE, tag som si skusal urobit vlastne, velmi
okliestene PicoBSD v /usr/src/release/picobsd, gde mi ale vo finalnej faze
vyhlasoval, ze nepozna "make buildkernel" (na 4.2-RELEASE, kde bol
prevedeny cvsupit iba na porty, na vlastnom kerneli, kde bolo povolene
"pseudo-device vn"), tag som sa na to zatial vykaslal.
Inac, je to nejaky 2-palcovy disk a z toho notasa ho asi tazko vyberiem.

Tag zatial caute a dik.
Piftik

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...