BSD na 4MB ram

Pavel Vlk pavel at vol.cz
Sat Jun 23 14:22:40 CEST 2001

Hi !

Tam by mohl byt tez drobny problem. Tu kartici by bylo dobre pred nakupem
ozkouset. Nekdy to dela veci... :-)

> Co tak PicoBSD? A staticky zlinkovane joe, micq...?

Zkousel jsem na 486SX, 4MB a nepodarilo se bootnout. Pri zavadeni jadra to
vzdy spadlo a stale dokola se rebootovalo. Ale byla tam ta PCMCIA
sitovka... FYI 3Com EtherLink III 3C589B.

Ciao Pavel

~~~~~
Save water ! Drink beer !