kde mam co zmenit, abych se mohl pres ssh clienta prihlasit na freebsd masinu s rootovskymi pravy?

Keklak Peter 01 pkeklak at vozp.cz
Fri Jun 8 16:49:36 CEST 2001

No, kdyz to tady ctu, asi to opravdu neni reseni, pac tohle je dira do
systemu, jako dvere do stodoly. S pravy si budu muset pohrat, to je
jasne, ale je to jen takove chvilkove reseni: pripojit se jako normalni
user, zmenit si nastaveni sshd, restarit sluzbu, nekopirovat soubory,
kam patri, nastavit vse do puvodniho stavu a diskonektit. Presto, ze je
to jen chvilkova zalezitost, mate pravdu, je to bezpecnostni problem.
Telnet jsem zastavil hned po instalaci, takze nehrozi nic, ceho bych se
mohl obavat.

PK, Praha