kde mam co zmenit, abych se mohl pres ssh clienta prihlasit nafreebsd masinu s rootovskymi pravy?

Keklak Peter 01 pkeklak at vozp.cz
Fri Jun 8 16:44:39 CEST 2001

Dekuji vsem, uz mi to funguje:-) Priznam se, moc jsem se nechtel v SSH
rejpat. Potreboval jsem tam nakopirovat par souboru a toto je
nejjednodussi zpusob. Kdysi jsem to delal slozite pres ftp a pak
premistoval do adresare, kam to potrebuji, k pouzivani SCP me nakopli
Linuxaci, je to dokonce i na jejich instalacce k RH Linuxu.

Jeste jednou diky a hezky week.

P. Keklak, Praha