Zmena pripojeni do do LAN 100Mb --> 10 Mb - nelze nahodit sitovou kartu

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Wed May 9 17:17:33 CEST 2001

> Keklak Peter 01 wrote:

> pichnul jsem to do jine zasuvky. Asi mu vadila stovkova sit a mam za
> to, ze nelze pouzit desikovy hub ve stovkove siti, ze ano ?

	HUB musi mit na vsech portech stejnou rychlost - rozhodne nemuze byt
jeden port 100 a jeden 10. Prakticky je take vylouceno mit na HUBu
full-duplex.

	Desitkovy HUB lze pripojit napriklad ke 100 switchi - switch pak prepne
port do modu 10 (umi-li to - a to vetsinou umi) a cele to jede.

	Nikdy ale nemuze byt spojen 100 HUB a 10 HUB.