mcedit, terminal, prava roota...

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri May 4 15:24:53 CEST 2001

On Fri, 4 May 2001, Keklak Peter 01 wrote:

> Dekuji vsem za doporuceni a info k vi, terminalu a k pravum roota
>
> Ano, mel jste pravdu moznosti vim jsou opravdu velike. Jelikoz jsem do
> tedka pouzival vi, prejdu jednoduse na vim. Jeste otazecka: kdeze sezenu
> "vim" pro platformu win32 ? Muzete me poslat odkaz na ftp server, nebo ho
> poslete do konfery, urcite se bude hodit vsem podobnym jako jsem ja :-))
> Jeste jednou diky

vim4.6 pro win32 mam (a i dosovou verzi).

Osobne ale preferuji vyvojovou vetev nvi (nicmene tu pro non-unix nemam)

Nenasel jsem, kde to ma stranku a nepamatuji se, odkud jsem to stahl.

Jedine, co v dokumentaci pisi, je

The Win32 version was written by George V. Reilly <gvr at halcyon.com>.
The original Windows NT port was done by Roger Knobbe <RogerK at wonderware.com>.

Na pozadani mohu zaslat verzi co mam (originalni .zip)

			vlada