Jak nabootovat BSD, inst. nad 1023 cylindr

Keklak Peter 01 pkeklak at vozp.cz
Thu Apr 26 12:24:30 CEST 2001

Neptalo se me na nic. Teda nevim, ale starsi verze BSD upozornily, ze
instaluju nad 1023 cylindr a ze to nebude bezet, tak jsem prekopal disky,
abych spousteci mechanizmus dostal na pozadovanou uroven.
Nebo jeste takto: nemate nekdo z vas slusn, podle moznosti dobre
konfigurovatelny boot manager, ktery by to umel ? Ja vim, ze pred nedavnem
neco vyslo v priloze nejakeho casaku, Chipu, nebo Computeru, ale nemuzu to
najit. Nebo mi staci odkaz na internetu. Diky PK

On Thu, 26 Apr 2001, Cejka Rudolf wrote:

> Jednu chvili to slo v -currentu i defaultne, ale postavilo se proti
> tomu dost lidi, protoze od te doby nemohli nabootovat. Pro instalaci
> boot0 slouzi boot0cfg a v man boot0cfg pisou i o bootovani nad 1023:

Neco mi rika, ze by se na to instalacni program mohl ptat, a pripadne
to, je-li "/" >1023 i silne doporucovat.

Predpokladam, ze na takovyto dotaz by odpoved od core teamu byla

"patches are welcome"

		Kdo to udela ? :-))

			Vlada