Jak nabootovat BSD, inst. nad 1023 cylindr

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Apr 26 11:12:47 CEST 2001

Keklak Peter 01 wrote (2001/04/26):
> ja teda predpokladam, ze se toto zpusti z command promptu v nabootovanem
> osbsbeta, ktery je na CD ? Asi blbost, ze ano.

No, nejak jsem znejistel, takze ted pisu jen domnenky, ktere by snad
mohly byt obcas i pravda ;-):

* Ten osbsbeta je asi z roku 1993. Sice ho pouzivam, ale nemyslim si,
  ze by umel nad 1023 valcu. Jeho vyvoj pokracuje dal a velke disky uz
  bootovat umi, ale uz se jedna o komercni produkt. Exituji take grub
  a podobne zavadece, ty jsem ovsem jeste nezkousel. V dalsich urovnich
  zavadeni systemu uz by snad prekazky byt nemely.

* Dulezite je dostat se do prikazoveho radku. Urcite je mozne pouzit
  primo instalacni CD nebo bootovaci nebo zachranne diskety
  (FreeBSD/releases/i386/4.3-RELEASE/floppies/: [kern|fixit] + mfsroot).
  Pak se prepnout Alt+F? nebo prerusit instalacni program. Nejak
  se do promptu dostavam a nic jineho urcite nepouzivam. Pak uz je
  mozne dat mount disku a jelikoz root nebude root, treba jeste
  bude nutne pouzit -b /.../boot/boot0.

Jak to vypada ted?

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science