Podvojny ucto pro Unix

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Fri Apr 6 16:11:12 CEST 2001

Jak jsem jiz rekl, jsem kibic, ale pripada mi, ze to berete z druheho
konce.

Co treba napred nejaka specifikace co by to melo vsechno  delat, uz to je
na dost dlouhou diskusi (sehnat pro inspiraci nejake priklady jako treba ta
Pohoda),
pak nejaky datovy model (treba existuji nejake zabehane standardy pro
podvojne ucto)
... a tak.

Mira

Martin Edlman <edlman at dzungle.ms.mff.cuni.cz>@freebsd.cz on 04/06/2001