Vytvoreni ISO image z mirror-u, resp make release

Prib Pavel p.prib at decros.cz
Wed Feb 21 10:59:10 CET 2001

Zdravim.

Posilam jeste jednou, nebot poprve to zrejme nedoslo. Navic to jeste
o neco rozsirim.

Mam dotaz na postup pri vytvoreni ISO image z mirror-u nebo pomoci
prikazu make release "parametry", ktery by jsem pak potreboval
pretahnout napr. do Windows a vypalit. Nasledne z tohoto CD by jsem
rad standardnim postupem instaloval BSD - boot CD-ROM.

Nasel jsem jakysi popis na japonskych serverech (coz neni moc
citelne),
na program mkisofs a odkaz do adresare /usr/share/examples/worm, kde
je vzorovy skript makecdfs.sh

Ten potrebuje boot.flp (nasel jsem), dale boot.catalog (co je jeho
obsahem, jak se vytvori ???) a dale input-tree. Nevim co to je a jak
se vytvori. V man-ovych strankach toho moc neni.

Prosim o radu.

    Prib