Slovenska lokalizace (Re: www.freebsd.cz)

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Jan 24 10:52:29 CET 2001

Guzma Vladimir wrote (2001/01/24):
> No ja som kedysi take cosi spravil. Slo len o zmeny v tom ceskom
> originale pre conzolu.
> Pokusil som sa to aj uploadnut do ftp.freebsd.cz ale nejak to neslo.

Jde o to kdy. V jistem obdobi to skutecne povolene nebylo. V soucasne
dobe by mel byt /incoming povoleny (ale tvorba adresaru je zakazana).

> Chvilu som to mal na stranke a tak.
> Momentalne je to uz dost neauktualne, slo to vo FreeBSd 2.6 a 3.2. V 4.2
> mi to trosicku hapruje. Ale zatial som do toho nejak netlacil. Slo len o
> klavesnicu, triedenie (okrem dz<) a kalendar:-))
> Mozno sa k tomu raz znova dostanem (minimalna sanca)

No vida. Jednomu panovi jsem uz soubory posilal, druhy se o vec zajimal,
treti uz nekdy neco udelal a urcite se najde jeste nekdo, kdo jiz neco
ma hotove. Muzete se dat dohromady, otestovat to, a pak lze uvazovat, co
dal.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science