www.freebsd.cz

Guzma Vladimir vg at cs.tut.fi
Wed Jan 24 10:37:49 CET 2001

Stefan Kremen wrote:

> To nieje zly napad, lenze problem je v tom, ze apson ja osobne neviem, ako
> na to 8) pokial by aspon dakto vedel povedat nejaky odkaz na nejake texty,
> kde sa to da naucit 8)
>
> A co potom treba spravit, aby sa to dostalo na oficialny release??
>
> S pozdravom Piftik

Zdar,
No ja som kedysi take cosi spravil. Slo len o zmeny v tom ceskom
originale pre conzolu.
Pokusil som sa to aj uploadnut do ftp.freebsd.cz ale nejak to neslo.
Chvilu som to mal na stranke a tak.
Momentalne je to uz dost neauktualne, slo to vo FreeBSd 2.6 a 3.2. V 4.2
mi to trosicku hapruje. Ale zatial som do toho nejak netlacil. Slo len o
klavesnicu, triedenie (okrem dz<) a kalendar:-))
Mozno sa k tomu raz znova dostanem (minimalna sanca)

Zdar
Vlado

--

/*