nemohu spustit micd

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Thu Aug 31 14:38:02 CEST 2000

Diky moc za odpoved...

| Ale vazne - vzdy je preci nutne uvadet verzi systemu i vsech
| aplikaci a odkud co pochazi. Usetrite tim nejen svuj cas, ale
| hlavne vsech ostatnich, kteri se Vam snazi pomoci.

Prominte mi to, ale nevim, kterou verzi FBSD mam. Je nejaka rychla cesta,
jak to zjistit?

| A ted jsem uplne mimo: Baliky jste kompiloval nebo jste je stahoval
| jiz prekompilovane? Hlaska uvedena nahore ukazuje na kompilovany
| balik. Tady ale pisete o zdrojacich a nejspis tedy i o prekladu.
| Jenze pak nechapu, jak je mozne neco prelozit, aniz by pri prekladu
| nebyla k dispozici nejaka knihovna. ???

Ono se to kompilovalo (docela to i trvalo:), jak midc, tak i ncurses.
Dokonce jsem musel udelat po kompilaci deinstall, nastavit systemovou
promennou co mi to reklo a dat reinstall. Podotykam jen ale, ze jsem
_velice_ nesystemovym zasahem predtim tam nainstaloval binarni balik mc i
ncurses4.2 (v"/" jsem dal tar xzvf ...)

| --
| Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;
http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)