nemohu spustit micd

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Aug 31 12:10:22 CEST 2000

Diky moc, ale porad se to na mne zlobi:

/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libncurses.so.5" not found

a to i pote, co jsem tam provedl portovou instalaci midc i ncurses-4.2

Kdyz jsem projel disk findem, tak mi nasel jen libncurses.so.4

Jak tam dostat *.5, nebo nejaky postarsi midc, co by mu nevadilo *.4

Diky moc

             Jaroslav Lukesh

PS. Velmi se mi tento portovy zpusob libi (bezpecnost...). Zajimalo by mne
jen, co se stane, kdyz nenajde na zadnem ftpku zdrojaky...? Ncurses mi to
stahlo az z freebsd.org, pricemz predpokladam, ze je az na posledmin miste
v seznamu.

A nebo primo z portu:
cd /usr/ports/misc/mc
make install