nemohu spustit micd

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Aug 29 11:11:57 CEST 2000

Dobry den,

odpustte mi prosim trivialni dotaz, ale "zdedil" jsem F-BSD server, tak se
teprve rozkoukavam. Linux jsem jiz parkrat instaloval, ale F-BSD, to je
jako znovu prejit z windows do linuxu :)

Nainstaloval jsem si tam midnight commander mc-4.5.51.tgz, nebot je mi
prace v nem prijemnejsi, nez ve vi a commandline. Jenze po jeho spusteni mi
hlasi

su-2.03# midc
/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libncurses.so.5" not found
su-2.03#

Muzete mi prosim poradit, co s tim?

Popr. jak ho odinstalovat aby se dala nainstalovat jina verze, kdyz jsem ho
instaloval tar zxvf mc... z adresare "/"?
(podotykam jen, ze ten pocitac je ode mne asi 15km daleko, tak bych tam
nerad jel)

Dekuji moc profesionalum za trpelivost :-)

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC