Zurnalovaci FS

Martin Machacek mm at i.cz
Tue Jul 25 15:39:00 CEST 2000

On 25-Jul-00 Petr Holub wrote:
> Vsak jsem uz opravil tu svou predchozi mystifikaci.

Ano, cetl jsem, ale zpravu jsem odeslal jeste drive, nez jsem dostal Vasi.

> O tom LFS jsem se v poslednim mailu taky zminil: lidi, kteri tu
> u nas delaji na NetBSD (a to hodne hluboko) mi rikali, ze na
> NetBSD je podpora LFS dotazena tak, ze je to pouzitelne.

A pouzivajiho? Maji k dispozici nejake srovnani s FFS se softupdates? Opravdu
by mne to zajimalo. Pokud vim, tak schazel predevsim poradne udelany cleanerd,
tedy proces provadejici "uklid" filesystemu. Ne, ze by vubec nefungoval, ale
byl (v puvodni implementaci od Margo Seltzer) velmi neefektivni. Pokud to
vyvojari z NetBSD dodelali, tak by to melo byt (mozna s malymi modifikacemi)
pouzitelne i na ostatnich *BSD.

> A NetBSD je prece docela slusne OpenSource.

To jiste a navic to je fajn system!

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]