Zurnalovaci FS

Petr Holub hopet at chemi.muni.cz
Tue Jul 25 15:25:51 CEST 2000

> Ne, ne to neni v zadnem pripade pravda. FFS je STAVOVY filesystem a ne
> zurnalovy. NENI, nikdy nebyl a nikdy nebude. Viz:

Vsak jsem uz opravil tu svou predchozi mystifikaci. Jinak SOFTUPDATES
mam zapnute a tudiz muj dojem z fsck mohl byt asi ovlivnen timhle.

> Jinka, pokud vim, tak v OpenSource svete neni pro BSD  k dispozici zadny
> opravdu pouzitelny zurnalovy filesystem. LFS, ktere bylo dlouho dobu
> distribuovano i s FreeBSD nebylo nikdy uplne dokoncene.

O tom LFS jsem se v poslednim mailu taky zminil: lidi, kteri tu
u nas delaji na NetBSD (a to hodne hluboko) mi rikali, ze na
NetBSD je podpora LFS dotazena tak, ze je to pouzitelne. A NetBSD
je prece docela slusne OpenSource.

Petr

                            Petr Holub
                        Masaryk University
Dept. Physical Chemistry              Supercomputing Centre Brno
Faculty of Science                   Institute of Compt. Science
Kotlarska 2, 61137 Brno, CZ        Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
phone: +420-5-41129312                    phone: +420-5-41512278
e-mail: hopet at chemi.muni.cz            e-mail: hopet at ics.muni.cz