X pri startu a 3c503 Etherlink IITP

Jiri Kastner indy.j at worldonline.cz
Tue Jul 11 09:16:07 CEST 2000

> Niesom expert na X ale:
> - v /etc/ttys musi byt "... xdm on ..." riadok - to asi bolo urobene
> - ak to nejde ani tak, je dobre skusit priamo zo shell-u spustit
>   'X -probeonly' - dost to povie o tom, ci su nejake fatalne problemy.
> Ak
>   sa na nic vyznamneho nestazuje, skuste rovnako pustit startx -
> manualny
>   start X-ov bez xdm. Ak sa rozbehnu, zrejme ste nieco nastavili zle pre
>   xdm. Ja pouziva XFree86 ver.4 a tie do /var/log/XFree86.log.0 davaju
> [...]

startx mi funguje, ale protoze bych rad presel z Linuxu na FreeBSD, aniz by
u nas doma neco postrehli, tak potrebuju to mit nastaveno tak, aby se zbytek
nepocitacove rodiny, ktery potrebuje klikat a ne neco psat do prikazove
radky, nemusel zatezovat nejakym ucenim dalsich prikazu.

S pozdravem
Jiri Kastner.