X pri startu a 3c503 Etherlink IITP

Pavol Adamec pavol_adamec at tempest.sk
Tue Jul 11 08:42:46 CEST 2000

Niesom expert na X ale:
- v /etc/ttys musi byt "... xdm on ..." riadok - to asi bolo urobene
- ak to nejde ani tak, je dobre skusit priamo zo shell-u spustit
  'X -probeonly' - dost to povie o tom, ci su nejake fatalne problemy.
Ak
  sa na nic vyznamneho nestazuje, skuste rovnako pustit startx -
manualny
  start X-ov bez xdm. Ak sa rozbehnu, zrejme ste nieco nastavili zle pre
  xdm. Ja pouziva XFree86 ver.4 a tie do /var/log/XFree86.log.0 davaju
  log hlasenia. Nie som si teraz isty, ci to robili aj vo verzii 3, ale
  pravdepodobne ano.

Apropos NIC:
Pri pouziti GENERIC jadra je dobre vypnut nepouzivane ovladace, pri
detekcii
skutocne existujuceho HW to moze pomoct a zrychlit boot. Ja osobne
uprednostnujem vygenerovanie vlastneho jadram, aj ked GENERIC by mal
fungovat.

S pozdravom

Palo Adamec