openssh

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Tue Jul 11 08:45:14 CEST 2000

No, ja kdyz jsem si ten puvodni mail precetl, tak jsem si rikal, ze neco
podobneho jsem uz resil, na disku jsem ten librsaintl package nasel, a pak
mi dalo trochu premysleni odkud jsem ho vzal.
Nakonec jsem si vzpomnel - stahl jsem ho z toho ftp serveru. Je ale pravda,
ze jsem ted nezkousel jestli tam ten package jeste je.  :-(
Pokud ne tak by melo pomoci  to co psal Ruda Cejka.

Zdravi

Mira

Ladislav Kostal <kostal at ekon4.uniag.sk>@freebsd.cz on 07/11/2000 08:20:57
AM