Staroffice 5.2

Martin Machacek mm at i.cz
Fri Jun 30 19:26:53 CEST 2000

On 30-Jun-00 Vladimir Mencl, MK, susSED wrote:
> A dokaze to ?

To vazne nevim. 5.1a, kterou mam nainstalovanou, tak zatim ne. Na
http://www.intersoft.cz/linux/soffice/ je (byl?) navod na pocetovani StarOffice
5.0, ale momentalne mi jejich server hlasi "Forbidden". Postup jsem jeste
nezkousel, ale soucasti instalace bylo pridani jedne sdilene knihovny (CPcode),
ktera mela prekodovavat M$ soubory pri otevirani. Mam v planu to ozkouset,
akorat na to nemam cas.

> Zkousel jsem kvuli tomu instalovat i tu Polskou, kdyz jsem nastavil
> LANG=pl nebo cz (na Solaris 2.7, tam se jmenuji takhle), tak i
> zobrazovala ceske znaky v menu a dialog boxech spravne, ale cesky
> wordovsky dokument stejne otevre jen z oriznutim/znecitelnenim ceskych
> znaku, stejne jako 5.0

Dokumenty ulozene jako RTF mi StarOffice 5.1a americka verze (bez jakychkoliv
uprav) umi precist i cestinou, ale taktez ne uplne dokonale. Schazi nekter
znaky, jako z s hackem, t s hackem, s s hackem ... Takze pro nejakou vazne
minenou praci to neni pouzitelne.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]