Staroffice 5.2

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Jun 30 18:21:55 CEST 2000

On Fri, 30 Jun 2000, Martin Machacek wrote:

> No, o tom, ze by mela existovat ceska verze se nikde na webu u Sunu nikde
> nezminuje. Kdopak rikal, ze existuje ceska verze?

> A tak ja ma stejne radeji anglicke verze a jedine co od nich pozaduju je to,
> aby umely zpracovavat ceske texty.

A dokaze to ?

Zkousel jsem kvuli tomu instalovat i tu Polskou, kdyz jsem nastavil
LANG=pl nebo cz (na Solaris 2.7, tam se jmenuji takhle), tak i
zobrazovala ceske znaky v menu a dialog boxech spravne, ale cesky
wordovsky dokument stejne otevre jen z oriznutim/znecitelnenim ceskych
znaku, stejne jako 5.0

			Vlada