Groff parametry : Re: Jak lze precist z WinNT, UFS partition ?

Peter Keklak peter.keklak at cssz.cz
Mon Jun 12 07:38:56 CEST 2000

Vlastimil Posmura píše:

> Ja byc jen chtel upozornit, ze v Linuxu je mozne pouzit podporu pro NTFS
> "read only" a nebo na vlastni nebezepci "read write". To vlastni nebezpeci
> je na miste, nebot mi manipaluace s Win adreasri poskodila NTFS partition
> tak dukladne, ze jsem musel reinstalovat NT. Nevim jek ve FeeBSD, ale v
> Linuxu bych byl s tim sypanim rovnou do NT partisny opatrny.

Pres week sem si s tim dokonale vyhral:-) Problem je v tom, ze po
pripojeni NTFS jako Write ( zkontrolujte, jestli sem to
pripojoval dobre :-]] mount -w -t ntfs /dev/ad0s1 /mnt/ntfs )mi
pri kopirovani fajlu zahlasilo permission denied a nezapsal sem
na disk, ani kdybych se ...
Ale zase sem se v tom nevrtal az tak moc, abych nasel neco, co by
mi napovedelo, ze sem udelal chybu pri konfiguraci jadra, nebo
spatne mount. Nakonec sem to cely prekopal pqmagicem a vyrobil
vedle NTFS jeste Fat16 a mam vystarano. Diky za pomoc.
--

        Keklak Peter, sysadmin at OSSZ Pisek

						    "...Wake up Neo..."