Jak lze precist z WinNT, UFS partition ?

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Fri Jun 9 10:40:51 CEST 2000

Vmware je prekrasna vec, prevadzkujem to sice na amd k6-2 266 a 64MB
pamate, takze mozem detailne studovat, ako M$ vykresluje jednotilve
ikonky, obrazky a celu plochu 8-) Ked som vsak xel online prenasat subory
medzi BSD a vmware (so spustenymi W98), tak to neslo, musel som ukoncit
vmware, nakopirovat potrebne subory na zdielany disk pre vmware (snad som
sa vyjadril spravne) a znova 10 minut bootovat wokna. Je to len moj
pripad a njekomu inemu to funguje tak, aby nemusel vypinat vmware?

Vdaka.
Stefan Kremen - Piftik

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...