slovenska lokalizacia

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Jun 8 14:26:40 CEST 2000

Vdaka za pomoc, konzola bezi uplne sqwelle.
Jediny problemik bol pri make install LC_CTYPE, kde spravil linku na
'lt_LN.ISO_8859-2', taky adresar vsak u mna neexistoval, tak som sa
pozrel, kam ide linka z 'cs_CZ', a je to 'la_LN.ISO_8859-2', takze tam bol
jediny problem.

Toto dokonca aj funguje v xterme, jedine, co v nom nejde, su ramceky v
Midnight Commanderi. Este je asi nutne dodat, ze poslovencenie (vlastne
skor pocestenie) X Window som robil podla navodu p. Rudolfa Cejku.

Vdaka.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...