slovenska lokalizacia

Vladimir Guzma guzma at mailbox.sk
Tue Jun 6 17:50:32 CEST 2000

http://hron.fei.tuke.sk/~guzma
je to subor slovak_console.tar
nieco na motyvi tej ceskej konzoly co sa objavila tak pred rokom a pol ....
malo by to fungovat ;-)
je tam klavesnica (taka trocha divna, asi ako na klavesnici pre win95
(slovenskej))
fonty (tie co v tom ceskom orginaly)
a locales ... ma par chyb ale da sa s tym zit ....
a kalendar (v tom je este trocha viacej chyb)

Vlado
/*
 *  Vladimir Guzma
 *  email: guzma at mailbox.sk | ICQ: 44527807
 *  phone:  +421- (0)903 - 100 944
 *  "... I want to hear the scream of the butterfly ..."
 *                                                 -- Jim Morrison
 */