archiv teto konference v html formatu ?

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri May 19 14:44:55 CEST 2000

Peter Keklak wrote (2000/05/18):
> ***jsem tady novy a chci se zeptat, jestli je mozny pristup do
> archivu teto konference pres http, nebo pouze stazenim casti
> archivu pres ftp-cko.
> Je nejaka moznost vyhledavani slov uvnitr souboru ?

Sice tento mailing list nespravuji, ale mam dojem, ze nic takoveho
zatim nikdo nemel cas ani naladu vyrabet.

Pro rychle stazeni celeho archivu teto konference se da pouzit

fetch -qo- ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/FreeBSD-local/lists/users-l.archiv.tar.gz \
  | tar xfz -

a pak rucne hledat.

> dale by mi zajimalo, ve ktere sekci na ftp archivu mailing listu
> mam hledat reseni problemu s lokalizaci FreeBSD ? Je jich tam
> strasne moc, ale podle nazvu mi zadna z nich nepripadala, ajko ze
> by resila lokalozaci.

O jakou verzi FreeBSD se jedna?
O jake problemy konkretne jde?

Pokud je to FreeBSD 4.0, tak zkuste
ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/FreeBSD-local/localization/XFree-3.3.6/README.txt.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science