archiv teto konference v html formatu ?

Peter Keklak peter.keklak at cssz.cz
Thu May 18 09:21:09 CEST 2000

Dobry den,

***jsem tady novy a chci se zeptat, jestli je mozny pristup do
archivu teto konference pres http, nebo pouze stazenim casti
archivu pres ftp-cko.
Je nejaka moznost vyhledavani slov uvnitr souboru ?

dale by mi zajimalo, ve ktere sekci na ftp archivu mailing listu
mam hledat reseni problemu s lokalizaci FreeBSD ? Je jich tam
strasne moc, ale podle nazvu mi zadna z nich nepripadala, ajko ze
by resila lokalozaci.

s diky
--

        Keklak Peter, sysadmin at OSSZ Pisek
        Work:  Husovo namesti 2078, 397 01, Pisek
        SMS:   darkstar at sms.punknet.cz
        Email: peter.keklak at cssz.cz
                                          "...Wake up Neo..."