POP3 a IMAP

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Wed Mar 29 10:15:09 CEST 2000

On 29-bêe-00, Milan Kopacka wrote:

>strip <binarka>

>Zmensuje to binarky tim, ze z nich odstranuje jmena symbolu, ktera uz tam
>k nicemu nejsou.

Jo tak ten strip jsem udelal a zkratilo to ty binarky z 1.1MB na cca 0.5MB.
A stale fungovaly :-))

Ale uz jsem to vyresil.
Stacilo si poradne precist dokumentaci :-)) (jako ostatne pokazde, ze:-))
Ty daemoni se kompilovali s podporou autentifikace PAM, tak se musel upravit
soubor /etc/pam.conf pridanim radku:

imap    auth    required        pam_unix.so                     try_first_pass
imap    account required        pam_unix.so                     try_first_pass
pop     auth    required        pam_unix.so                     try_first_pass
pop     account required        pam_unix.so                     try_first_pass

A uz to funguje i s tema "kratkyma" binarkama :-))

Dekuji vsem za reakce, pripominky a rady.

         Stepan Chladek