POP3 a IMAP

Milan Kopacka mkop5230 at kolej.mff.cuni.cz
Wed Mar 29 08:56:20 CEST 2000

On Wed, 29 Mar 2000, Stepan Chladek wrote:

> To vazne nevim. I kdyz asi to bude souviset s prilinkovanim nejakych
> knihovan, ze? :-) .. Taky me to napadlo.

> bash-2.03# ldd ipop3d
> ipop3d:
>         libcrypt.so.2 => /usr/lib/libcrypt.so.2 (0x280e7000)
>         libc.so.3 => /usr/lib/libc.so.3 (0x280ea000)

Nemate :) (ldd vypisuje pouzite dynamicky linkovane knihovny)

> Tak tady nevim o co jde :-(
> Vzdycky mi vsechno fungovalo kdyz jsem to nainstaloval pres ports.
> Stacilo to nakonfigurovat a hura! :-)

strip <binarka>

Zmensuje to binarky tim, ze z nich odstranuje jmena symbolu, ktera uz tam
k nicemu nejsou.

Jeste si zjistete, jestli jste to nekompiloval s podporou pro debugger
(switch -g u gcc), to take dela vetsi binarky.

  Milan Kopacka