kancelarsky balik

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Mar 13 13:18:23 CET 2000

jiri at navratil.cz wrote (2036/04/19):
> co mi prosim doporucite za kancelarsky SW pro FreeBSD 3.4 ? Diky

Pochybuji, ze neco kvalitniho s cestinou pro jakykoliv Unix existuje.
Realne pouzitelne (fonty, tiskarny...) veci jsem videl zatim jen ve Windows.

Ale cetl jsem zajimavy clanek, kde nekdo velmi chvalil Applixware pro
FreeBSD. Oproti Linuxove verzi to ma byt pry mnohem lepsi a pusobit
mnohem dokoncenejsim dojmem. Ale moznost vyzkouseni jsem nemel.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science