problem s cestinou - poradite, prosim ?

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Thu Feb 17 19:04:44 CET 2000

On Thu, 17 Feb 2000, Cejka Rudolf wrote:

>Dnes uz ale csxterm nemusim nikde pouzivat a ani ho moc nedoporucuji.
>Zvlaste neni moc rozumne pouzivat csxterm v systemu, ktery je
>lokalizovany i s ceskou klavesnici v X Window.

	v tomhle byl problem, ja stale zkousel csxterm. ja se do
techto problemu pustil teprve pred par dny, tak mi nedoslo, ze kdyz
lokalizuju, nemusim uz csxterm pouzivat.

>Pokud nema lokalizace, tak urcite nemuze menit velikost ceskeho pismene
>pomoci vlnovky ;-)

	to mu reknu :-).

> [...]
>oboji pocesteni bije (tj. aktivace ceske klavesnice muze byt na jedne
>klavese Pause) nebo jak jsem se ted dival, tak v XFree implicitne
>klavesa Pause muze generovat uplne jiny symbol nez je Pause (jak
>jsem psal - panove od XFree jsou v drobnostech skutecne nepredvidatelni
>a nektere jejich kroky lze jen tezko pochopit). Kdyz jsem ted zkusil
>csxterm u sebe, tak mi uz take nefungoval, i kdyz ve starsich verzich
>XFree rozhodne fungovat musel. Stacilo ale, abych ted v XTerm udelal
>s/Pause/Scroll_Lock/ a po opetovnem spusteni a po stisku Scroll Lock

	v xtermu uz funguje vsechno, zkusil jsem replace na XTerm,
ale stale bez uspechu.

>Od toho jsem tady ;-) Staci se zeptat. Na konkretni dotazy rad a hned
>konkretne odpovim. Ale delat veci tak, aby byly vseobecne bezproblemove,

	to nebyla stiznost. jen poznamka. diky za to, ze se o to
staras. zkusim pomoci csxterm pocestit irix, jak rikas ze to slo v
pohode, to mi dlouho schazelo.

	moc dekuju za pomoc, honza pechanec.

--
Jan PECHANEC <pechy at hp735.cvut.cz>, http://pechy.civ.cvut.cz
Supercomputing Center CTU, Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic