problem s cestinou - poradite, prosim ?

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Thu Feb 17 18:16:04 CET 2000

On Thu, 17 Feb 2000, Jan Pechanec wrote:
> 	ALE, porad mi nefunguje horni rada. dival jsem se do
> app-defaults/XTerm, co vsechno muzu, a opravdu mi funguje
> Ctrl+Esc+xxx, alt+<pismeno> mi dava ruzny pismena s diakritikou atd,
> ceske lokales skutecne mam, protoze i ``date'' mi ted pise cesky (a
> spravne).

Tohle se ti nejspis deje proto, ze composy pracuji na te masine stale nad
Latin1 a ne nad Latin2. Proto nejdou hacky atp.

Funguje-li `date` dobre, znamena to, ze lokalizace je jiz dobre, akorat X
server si to nevzal. Nejspis je to chybnym udajem v aliasu. V praci jsem
radsi pouzil LANG cs_CZ.ISO_8859-2 (nebo nejaky takovyhle dlouhy zapis) a
pak patchnul soubor s aliasy lokalizaci co ma u sebe Xserver, aby se to
chytlo.

> 	admin od r. cejky je dobry, ale ty patche nejsou z 3.3, takze
> napriklad xfree patchuju rucne a jak jsem zjistil, zalezi na tom, kam
> to presne dam (i v ramci sekce ``grp:''). v jeho user.zip tento soubor
> neni, takze nevim, jak to ma opravdu byt.

Asi uz jsem nejaky prilis stary, ale tohle jsem nepochopil. Jedine kvuli
cemu jsem kdy patchoval xfree-core bylo, aby mi bezel na 14.1" LCD
pod AtiRageLt...

Leo