problem s cestinou - poradite, prosim ?

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Wed Feb 16 20:24:10 CET 2000

	zdravim vas,

	kamarad uspesne pocestil freebsd 3.3 podle vaseho navodu
(soubory admin a user.zip z vasi stranky). udelal jsem presne to, co
mel a chova se to trochu podivne, neporadil byste mi, prosim (mam 3.3)?

	- csxterm
	  - i po prepnuti je horni rada jako v americke klavesnici
	  - funguje mrtva klavesa na pismena aeiouy, ale uz neudelam
	    napr. c s hackem
          - nefunguje ani docasne prepnuti klavesnice pomoci
	    ctrl-alt
	  - ostatni znaky na ceske klavesnici jsou dobre
	    (paragraf, u s carkou atd., ale nefunguje napr. u s
	    krouzkem)

	- xterm normalni
	  - funguje normalne horni rada pro dlouhe aeiy, ale
	    nefunguji pismena s hacky
	  - castecne funguje mrtva klavesa (jako csxterm)
	  - take nefunguje docasne prepnuti

	- rxvt
	  - funguje _cela_ horni rada (tedy i hacky !)
	  - nefunguje mrtva klavesa (hned se pise horni carka)
	  - nefunguje castecne prepnuti

	vim, ze by to melo fungovat pro csxterm a pripada mi, jako by
se stale pouzivaly lat-1 fonty, jen s jinym premapovanim, ale i kdyz
dam primo ``-fn <nejaky-lat-2-font'', tak je vysledek stejny. navic,
rxvt ma hacky, a treba s s hackem snad v lat-1 neni, takze bych rekl,
ze se font lat-2 pouzivaji...

	menil jsem vsechno, tj. XTerm, group, XLC_LOCALE, symbols.dir,
xfree86, /etc/XF86... atd., proste podle toho navodu.

	neporadite, prosim?

	diky, honza pechanec.

--
Jan PECHANEC <pechy at hp735.cvut.cz>, http://pechy.civ.cvut.cz
Supercomputing Center CTU, Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic