Moduly a jadro

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Feb 4 10:22:47 CET 2000

Martin Machacek wrote (2000/02/04):
> Zkousel si se podivat na man loader. Ne, ze by tam bylo vsechno, ale neco se
> tam docist da.

Zkousel, ale o end-user prikazy mi moc nejde. Spis bych se rad naucil
pracovat s Forth/FICL tak, abych dokazal vyrabet soubory typu
/usr/share/examples/bootforth/frames.4th. Hledam tedy nejakou dobre
citelnou a ucelenou dokumentaci pro Forth/FICL. Videl jsem i domaci
stranku Forthu, ale casu je malo a v ramci kratkeho hledani jsem nic
vhodneho nevidel.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science