Moduly a jadro

Kyle peter at gh0st.tps.sk
Fri Feb 4 08:20:19 CET 2000

za A)
som rad, ze sa BSD nepodoba konfiguracii v LINUXoch..pretoze, mne napriklad
nerobi problem rucne editovat.nastavenie jadra ;-)

za B)
ya mam pokial xcem na vsetkych systemoch HLASKY rovnake..
mozno ti pomoze, ze trebars si skopirujes napriklad GENERIC file a nazves ho
JADRO ( ;-)) ) a potom podopisujes z LINTu, kde su moznosti nastavenia jadra
(neni asi moc vhodne mat uplne vsetko skompilovane ;-)) ) a config, compile a
tak..;-)
kde ye problem...??

Kyle

--