Moduly a jadro

Radek Skokan skokan at lanprojekt.cz
Fri Feb 4 08:03:30 CET 2000

Zdravim,
zajimalo by me, jak je to ve FreeBSD s moduly. V The Complete FreeBSD
(T.C.F.) jsem
se jen docetl, ze driv byly LKM, ted jsou kld. Jak se daji vytvaret? Myslim,
jako kdyz si v Linuxu kompiluju jadro, dam neco jako modul a pak udelam make
.... modules modules_install. Kde je nejaky konfiguracek ridici zavadeni
modulu? Nebo to vsechno zajistuje jadro samo? Jak dlouho je modul zaveden do
pameti kdyz se mi tam zavede automaticky?

A jeste mam nejasnosti v kompilaci jadra. Docela mi na tom vadi ten zpusob,
ze musim rucne editovat soubor. Protoze jsem v FreeBSD uplny zacatecnik, na
jedne konzoly mam vypis GENERIC, jinde LINT, Handbook, T.C.F. a stejne si
myslim, ze to ma urcite vic moznych parametru a ani u tech, co tu mam neni
100% komentar. Opet by mi pomohlo neco na zpusob Linuxu.

Diky za vsechna pouceni
Radek

--
Radek Skokan