Mirror disku

Tomas TPS Ulej tps at ncc.nextra.sk
Thu Jan 13 11:53:59 CET 2000

To co mi nie je jasne je ci chces zalohovat data DNS serveru alebo disk 1:1.
Ak chces to prve tak na to staci druha masina v role Secondary DNS a
jednoduchy skript aby si nemusel rucne dopisovat zmeny v zozname
obsluhovanych domen (cosi podobne mam rozbehane). Ak to druhe doporucujem
upgrade na r3.1> a pouzit vinum. Tento system zabespecuje nieklko systemov
zaloh dat od 1:1 mirror az po hot spare.

--
Tomas TPS Ulej
NEXTRA SK, Network Coordination Centre