PCI PnP zvukovka

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Mon Dec 20 09:32:50 CET 1999

Ja mam dosku Intel SE440BX so zvukovkou Crystal (alebo tak nejak) a chodi to
v pohode s Luigiho pcm v 3.3-STABLE. Jedine, co je v konfiguraku jadra, je:

device	pcm0

a potom este aj nejake devices v /dev. Inak ziadny problem...

A FreeBSD PCI karty podporuje:) Pouzival som chvilu SB64PCI, ale potom
zacali nejak prerabat pcm kod a  prestalo to chodit, tak som to nechal
tak... Neviem v akom stave je to teraz. Vsetko zavisi na tom, aky chipset
pouziva ta Vasa zvukovka.
												Ladislav Kostal