sendmail masquerading + NIS

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Sun Oct 10 13:41:10 CEST 1999

Zdravim,

*** Situacia: ***

A - server s vonkajsou konektivitou
B - server iba s lokalnou adresou (10.)

Ako dosiahnem, aby sa posta, ktora odchadza zo servera B tvarila, ze
pochadza z A?

Nasiel som k tomu nieco ako DM a DS, ale nejak to neberie. Co vsetko je
este treba upravit v konfiguracii sendmailu, aby to fungovalo?

*** A este druha otazka: ***

Na uvedenych serveroch robim pokusy s NIS - funguje to pekne, ale mal som
problem s tym, ze pri yp_mkdb sa mu zdali niektore skupiny v /etc/group
pridlhe. Po hrabani sa v zdrojakoch som zistil, ze to porovnava s
premennou YPMAXRECORD, ktorej povodna hodnota je 1024. Tak som to
zdvonasobil, urobil na obidvoch pocitacoch svet a funguje to.
Chcem sa len spytat, ci je to ciste riesenie a ci sa podobne hodnoty
nedaju prepisovat aj inym sposobom? Nejak sa mi nechce verit, ze by to
este nikomu nevadilo alebo vsetci pouzivaju take male skupiny?
Samotnemu systemu to nevadilo, iba NIS-u...

Ozaj a je nejaky problem pri poste vyexportovanej cez NFS (tusim som k
tomu nieco kdesi videl, ale nemozem si spomenut:(( )

					Dakujem za odpovede

								lk