Proxy

Dusan Malik dusan.malik at strategy.gov.sk
Wed Sep 22 13:42:51 CEST 1999

At 15:40 21.9.1999 +0200, satko at spu.sk    wrote:

>Proxy-server s tym nic nema. Proxy server(squid)  bezi na 3128 a tam caka
>na dotazy. jakmile ste nastavili konfiguraciu http:// tak sa to posiela na
>80-ku port. Cize sa to posiela indianovi. Indianovi vsak treba povedat, ze
>to nie je html dokument ale automaticka konfiguracia proxy-servera.
>Myslim ze v squidovi to je aj napisane v dokumentacii.
>
>Zapis je nieco ako:
>Addtype blabla/automatic-neviem-co .pac

Tak ma iba napadlo, pretoze to na mna ziape
"Expected MIME type of aplication/x-ns-proxy-autpconfig"
(takto presne je i to v NN Preferences--> Helpers), ze by mozno
stacilo doplnit do suboru mime.types v Indianovi takyto riadok.
Nie je tam.
Bohuzial musim pockat az do zajtra, pretoze oficialny spravca
isiel prec a zamkol server. A ani Vase riesenie tak vlastne
nemozem odskusat.

Zdravi

Dusan Malik
e-mail dusan.malik at strategy.gov.sk