AWE64 a newpcm driver

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Sat Sep 18 09:35:12 CEST 1999

On Fri, 17 Sep 1999, Ondra Koutek wrote:

> Zdravim vsechny
> presel jsem na FreeBSD 4.0 a spolu s nim mi prestal fungovat zvuk.
> Stare ovladace mi nejdou a newpcm mi detekuje SB16, ackoli mam AWE64. Pak
> mi PNP detekuje unknown gameport a unknown wavetable.
> v /sys/i386/isa/snd/CARDS je stranka pro AWE kde by mel byt popis kudy na
> to, ale ta stranka nefunguje. Proto se obracim na Vas, jestli uz nekdo
> AWE64 kartu na pcm0 rozchodil, abt se prosim podeli o zkusenosti.
> Navic mi detekovany SB16 pri pokusu o zaslani zvuku na /dev/dsp hlasi, ze
> /dev/dsp is not configured. Tak v tom mam trosku chaos.
> [...]

A urobili ste /dev/MAKEDEV snd1? Niekedy je to potrebne. Podobne problemy
som mal teraz so SB64PCI - na 3.2 to fungovalo, na 4.0 ani za nic - a to
som vyskusal vsetky dostupne patche. Nakoniec som zistil, ze na zakladnej
doske (Intel SE440BX) je integrovane audio s chipom CS4236B a to funguje
skvele s pcm:) Zaujimave je, za mu staci pcm0, ostatne vacsinou potrebuju
pcm1 (dsp1, audio1...)
							Ladislav Kostal