AWE64 a newpcm driver

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Sep 17 15:17:42 CEST 1999

Ondra Koutek wrote (1999/09/17):
> presel jsem na FreeBSD 4.0 a spolu s nim mi prestal fungovat zvuk.

... a proto je potreba odebirat freebsd-current - prave v teto konferenci
dost lidi podava zpravy, ze newpcm jim nefunguje a spolu s vyvojari se to
snazi resit... V teto konferenci myslim newpcm nevyresime.

Vzato z -current LINTu:

--
# The `amd' device provides support for the AMD 53C974 SCSI host
# adapter chip as found on devices such as the Tekram DC-390(T).

controller      amd0
--

Zadne varovne zpravy o nefunkcnosti jsem nevidel, takze by snad
melo fungovat.

Ono amd je v jadre uz dost dlouho, ale pri prechodu na CAM
trvalo delsi dobu, nez ho CAMifikovali.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science